13 augustus 2020, Weert

Reeds hebben wij WellColl Autoschade in Weert mogen voorzien van het Mahle ADAS systeem voor het kalibreren van haar herstelde voertuigen. Voor het kunnen garanderen dat de auto weer veilig mee te geven is aan de klant zal in veel gevallen het kalibreren van camera en radar noodzakelijk zijn. Voordelen van Mahle, Nieuwe, innovatieve, technische en procesmatige oplossing. Een digitaal kalibratie paneel, zonder aparte panelen die handmatig gewisseld moeten worden. Minimale verwerkingstijd. Uitstekende prestaties, snel en dynamisch. Altijd up-to-date met online updates.

Lees hier meer over de Wellcoll groep. www.wellcoll.nl 


ADAS – Advanced Driver Assistance Systems

Steeds meer auto’s beschikken over geavanceerde rijhulpsystemen die bestuurders helpen veiliger te rijden. Nieuwe technieken volgen elkaar hierbij in steeds hoger tempo op. Rijstrookherkenning, adaptieve cruise control, verkeersbordherkenning, autonoom remmen, dode hoekwaarschuwing, etc. Het aantal ADAS-systemen dat de afgelopen jaren is geïntroduceerd is enorm. Met name de snelheid waarmee deze systemen ook in het middenklasse segment ofwel in de ‘gewone’ auto zijn geïntroduceerd is boven ieders verwachting. En het einde van deze elektronische evolutie is, met het oog op volledig autonoom rijden, nog lang niet inzicht.


MAHLE TechPRO Digital ADAS
Equipment Group Holland biedt een perfecte oplossing aan voor het kalibreren van ADAS-systemen, namelijk MAHLE TechPRO® Digital ADAS. Lees hieronder verder voor meer informatie. Neem gerust contact met ons op en vraag naar onze aantrekkelijke leveringsvoorwaarden.

De ADAS-sensoren: de zintuigen van het voertuig

Autonoom rijdende auto’s worden werkelijkheid. De zoektocht van de auto-industrie naar volledige autonomie vordert gestaag, voornamelijk door de implementatie van meerdere geavanceerde rijhulpsystemen (ADAS) in voertuigen. De gemiddelde nieuwe auto van vandaag is uitgerust met meerdere camera’s, evenals radar, laser en ultrasone sensoren, die op waarneming gebaseerde functies mogelijk maken, zoals automatische parkeerhulp, automatisch noodremmen, rijbaan assistent, slaperigheid alert, etc. Om hun werk te doen, vertrouwt ADAS op de input van een verscheidenheid aan sensoren waarmee de systemen kunnen ‘zien’ wat er rondom de auto gebeurt. De meest voorkomende zijn camera-, radar-, laser- en ultrasone sensoren. Stuur- en giersensoren worden ook gebruikt om de rijrichting van het voertuig te helpen bepalen. Sommige systemen gebruiken informatie van één type sensor, maar andere combineren informatie van meerdere sensoren – een proces dat sensorfusie wordt genoemd – om een nauwkeuriger ‘beeld’ van de situatie rondom de auto te krijgen.

Laat een bericht achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *